Pohonná jednotka FD-2H se zametacím kartáčem SB-110

Kód: 01235.019 - 01235.1--MAM-460269519-
Značka: DAKR
ZDARMAZDARMA
Pohonná jednotka FD-2H se zametacím kartáčem SB-110
76 920 Kč 63 570 Kč bez DPH
Skladem

Naše stroje se vyznačují pestrou využitelností, k jedné pohonné jednotce připojíte 15-20 různých pracovních nástavců. Výběrem radlice, frézy nebo kartáče plejáda našeho příslušenství nekončí. Nejžádanější způsoby využití jsou sekačky na...

Detailní informace

Detailní popis produktu

Naše stroje se vyznačují pestrou využitelností, k jedné pohonné jednotce připojíte 15-20 různých pracovních nástavců. Výběrem radlice, frézy nebo kartáče plejáda našeho příslušenství nekončí. Nejžádanější způsoby využití jsou sekačky na vysokou trávu, mulčovače, obracečka; k pohonné jednotce snadno připojíte různé typy vozíků, rozmetadlo na sůl, drtič větví, rotavátor atd.

Inovace tohoto stroje pro rok 2014 přinesla využití převodovky TUFF TORQ K46 DE, která nabízí nápravu s diferenciálem, automatickou uzávěrkou a brzdou. Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách.

Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. V základním provedení je osazena motorem Briggs&Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3.

Zejména při práci s těžšími adaptéry jako disková žací lišta, zametací kartáč a obraceč oceníte snadné zatáčení, které přinesla náprava s diferenciálem. Díky automatické uzávěrce stroj vždy, když je potřeba, jede v přímém směru jízdy.

INOVACE 2015

Do této chvíle jsme u tohoto stroje používali motor Briggs&Stratton 950 Series, protože má obsah motoru 223 ccm a 7,3 HP. Šlo o novou řadu motorů a očekávali jsme, že tato řada bude postupně rozšířena o provedení s litinovou vložkou válce, popřípadě doplněna i o olejový filtr a olejové čerpadlo, podobně jako motory 850 I/C. Bohužel i tři roky po jejich uvedení na trh se tyto motory dělají stále jen v jednom provedení s hliníkovým válcem a bez filtrace oleje a požadovaná změna specifikace není ani ve výhledu firmy Briggs&Stratton. Proto jsme od jejich dalšího používání upustili a nadále osazujeme stroje Panter FD-2 a Panter FD-2H výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 Hp, ale jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.


Základní technické parametry:

Pojezd: ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad
Rychlosti: vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod
Náprava: s diferenciálem a automatickou uzávěrkou
Převodovka: hydrostatická Tuff Torq K46DE
Další vybavení: brzda
Útlum vibrací motoru: 4 silentbloky
Řidítka: nastavitelná výškově i do stran
Velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem
Vnější obrys kol: 65 a 68 cm
Hmotnost jednotky: 56 kg
Motor: 4takt Briggs&Stratton, 850 I/C Series OHV
Palivo: benzin Natural 95
Obsah motoru: 190 cm3
Válec litinový
Pracovní otáčky motoru: 3.060 ot/min
Celkový max. výkon motoru: 6,5 HP/4,8 kW
Výkon motoru při 3.060 ot/min: 5,0 HP/3,7 kW
Kroutící moment při 3.060 ot/min: 11,5 Nm
Mazání motoru: tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem
Systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče

 

Zametací kartáč SB 110 je pracovní nástavec určený ke spojení s pohonnou jednotkou Panter (FD-2, FD-2H, FD-3, FD-5, RZS). Je určen k zametání cest, chodníků, parkovišť, průmyslových ploch atd. V zimním období slouží k odklízení sněhu. Zametací kartáč SB 110 se napojuje k pohonné jednotce pomocí spojovacího členu, který je dále s rámem adaptéru spojen přes pryžové členy, které umožňují vzájemný výkyv adaptéru vůči pohonné jednotce, pro lepší kopírování nerovností. Adaptér je opatřen dvěma nastavitelnými koly, které určují vzdálenost kartáče nad zemí. Adaptér je poháněn klínovým řemenem díky kterému je možné měnit otáčky zametacího kartáče, což přispívá k efektivnímu využívání stroje. Nízké otáčky jsou vhodné pro letní provoz (snižují prašnost, zvyšují životnost štětin), vysoké otáčky lze využít pro zimní údržbu, pro odmetání sněhu, sníh je díky vyšší rychlosti lépe odmetán. Klínový řemen je připojen k hřídeli pohánějící šnekovou převodovku, na které jsou připevněny válce kartáče. Válec kartáče se otáčí proti směru jízdy, odmetený materiál je odmetán směrem od kartáče. Pákou polohovadla se nastavuje příčné natočení kartáče, tedy směr kam má být odmetán zametaný materiál, k dispozici je celkem 5 poloh stranového natočení.


Základní technické parametry:

Šířka adaptéru: 1.120 mm
Max. šířka záběru: 1.100 mm
Průměr kartáče: 400 mm
Otáčky kartáče - nízké / vysoké: 78 / 160 ot/min
Hmotnost nástavce: 60 kg

 

Zametací kartáč DAKR SB 110

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX

Blog

Zobrazit více